|  | Warunki Gwarancji, zasady reklamacji |
Warunki gwarancji
informacje ogólne
Oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta lub rękojmią
Przedsiębiorstwa Komputerowo Obliczeniowego Jeżeli do sprzętu dołączona jest karta gwarancyjna producenta,
nabywca może realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej
zgodnie z zawartą w niej informacją
procedura reklamacyjna
Dotyczy towarów nie posiadających gwarancji producenta. W przypadku składania
reklamacji nabywca zobowiązany jest przestrzegać następujących procedur:
- sprzęt powinien zostać odesłany w opakowaniu umożliwiającym
bezpieczny transport, zawierać opis usterki, kopię faktury
lub paragonu zakupu. Uwaga : brak oryginalnego opakowania może spowodować uszkodzenia sprzętu w czasie transportu
- produkty, takie jak twarde dyski, adaptery, płyty główne komputerowe i
inne wrażliwe na ładunki elektrostatyczne, powinny być zapakowane w
metalizowane torebki antyelektrostatyczne i zabezpieczone przed udarami
mechanicznymi w czasie transportu.
- reklamowane produkty należy dostarczyć na adres : Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe , Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe
ul. Zakopiańska 97 , 30-418 Kraków
szczegółowe warunki gwarancyjne
- Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących
przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy Sprzętem)
zawartej pomiędzy firmą Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe, a Kupującym.
- Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe (Sprzedawca) nie
ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
- Gwarancji udziela się na każdy podzespół z osobna. Okres obowiązywania
gwarancji liczy się od daty zakupu Sprzętu i wynosi 12 miesięcy (chyba że w ofercie podano inaczej).
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie
14 dni.
- Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy
uszkodzenia:
- zostały spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania
jonizującego, pola magnetycznego lub będące następstwem urazów
mechanicznych,
- zostały spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem,
transportem, składowaniem lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo
konserwacją Sprzętu, są następstwem oddziaływania zewnętrznych
czynników chemicznych lub termicznych,
- są następstwem, posługiwania się Sprzętem niezgodnie z ogólnie
przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego
lub instrukcją producenta,
- są następstwem zwarcia, przepięcia znajdującej się poza Sprzętem
instalacji elektrycznej,
- zostały spowodowane zalaniem Sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego
zanieczyszczeniami,
- wynikają z eksploatacji Sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach
np. duże zapylenie, zbyt duża wilgotność,
- są następstwem naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo
zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację,
- Pojęcie wady sprzętu, o którym mowa w punkcie 3 niniejszej karty
gwarancyjnej, nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi,
wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich
zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych, a także instalacji i
konfiguracji oprogramowania.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności: za utracone w rezultacie
ujawnienia się wady dane oraz oprogramowanie zainstalowane na Sprzęcie, z
tytułu poniesionych przez Kupującego kosztów odtworzenia (odzyskania)
danych i ponownej instalacji oprogramowania lub jego ponownego nabycia i
uzyskania licencji.
- Odpowiedzialność Przedsiębiorstwa
Komputerowo Obliczeniowego nie obejmuje następujących przypadków:
a) złej współpracy z oprogramowaniem lub sprzętem Użytkownika
b) szkody wyrządzonej polegającej m.in. na utracie danych, utracie zysków związanych
z awarią sprzętu.
- W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks
Cywilny.
- Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu.
Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na
kolejnego nabywcę.
- Dostarczając towar do naszego serwisu klient otrzymuje "Rewers" - potwierdzenie przyjęcia sprzętu
- Serwis Przedsiębiorstwa Komputerowo
Obliczeniowego zastrzega, że:
a)Nie wydaje duplikatu w/w rewersu
b) Nie ponosi odpowiedzialności za skutki utraty rewersu
c) W przypadku dostarczenia towaru za pośrednictwem przewoźnika
(spedytora) potwierdzeniem przyjęcia przesyłki do serwisu, jest złożenie
na liście przewozowym podpisu i pieczęci imiennej przez pracownika serwisu
firmy Przedsiębiorstwo Komputerowo Obliczeniowe. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza
uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową,
zgodnie z brzmieniem Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U.
z 2002r. Nr 141, poz. 1176)
|
|